Op donderdag 20 april zijn we gestart met iets nieuws: de Kenniskaravaan van de Rotterdamse Uitdaging, een bijeenkomst voor maatschappelijke organisaties en bedrijven in Rotterdam. De Rotterdamse uitdaging verbindt maatschappelijke organisaties en bedrijven en organiseert maatschappelijk betrokken ondernemen op z’n Rotterdams: praktisch en concreet. Iedere Kenniskaravaan heeft een eigen thema. Het doel is kennisdelen en verbinden. Dat doen we door het organiseren van workshops en speeddates. Maatschappelijke organisaties kunnen vragen stellen en bedrijven helpen met hun kennis.
Het thema van de eerste kenniskaravaan stond in het teken van Marketing en Communicatie. We waren te gast in Het Industriegebouw. Aanwezige maatschappelijke organisaties Stichting Katrol, Speelotheek, Blinibioscoop, Stichting Aquarius en Stichting de Blauwe krokodil gingen in gesprek met Tim van der Steen van Lead Today over leadgeneratie en emailmarketing en met Mari Trini Hermoso van Trinity Communicatie, Joost Prins van Het Industriegebouw en Barbara Blaak van BLAAK marketing & concepts over communicatiestrategie en social media.
Binnenkort delen we de datum en het thema voor de volgende Kenniskaravaan. Leuk als je er dan ook bij bent!